lørdag den 10. december 2011

Here we go again..!!

Kære, kære, KÆRE blog!
Jeg er tilbage! Har virkelig savnet at blogge og har derfor tænkt mig at starte på en frisk! -Glæder mig..!!!

Til at starte med, vil jeg gerne bede alle, der ikke synes om mit udseende, min skrivemåde, mine billeder eller i det hele taget min blog, om at holde sig langt væk! Jeg er meget åben for kritik, men det skal være kritik, jeg kan bruge til noget og kritik, der kan hjælpe mig, til at forbedre min blog. Jeg vil meget gerne undgå at få smidt en masse kritik i ansigtet, fra en flok haters, som jeg ikke kan bruge til noget. Alle laver fejl og selvfølgelig, vil der altid være nogle ting som I læsere, ikke er enige i og det må i meget gerne fortælle mig, men jeg forstår ikke meningen, med at gøre andre mennesker kede af det, ved at skrive en masse dårlige ting. Hold det hellere for jer selv, tak!

-Og nu ikke mere om det! Jeg er startet på en frisk og glæder mig, som sagt, til at komme i gang!!
Der vil desværre ikke komme indlæg ind hver dag, da jeg stadig har en meget travl hverdag, men der vil ofte komme indlæg. Jeg har tænkt mig at tage en masse billeder og lave en masse make-up og hår guides til jer!

Håber I stadig har lyst til at følge mig!!!

KH Emilie <3

2 kommentarer: